شما می توانید با ارسال ایمیل خود ، بصورت رایگان مشترک شده و از بروزسانی مطلع شوید.

ایمیل خود را وارد کنید:

شرایط خدمات سرویس

 بسمه تعالی

 

مدیریت محترم ساختمان

 

باسلام ؛

جهت ارائه خدمات بهتر  سرویس و  نگهداری احتراما به استحضار می رساند شرکت  آسان سیر نوین در نظر دارد با توجه به  ازدحام  سرویس و نگهداری ، طرح منطقه بندی زمانی را اجرا نمایند .

مفاد  طرح به شرح ذیل اعلام می گردد.

 

1) سرویس ها در هر ماه صورت می گیرد (9 الی 30 هر ماه)

2) ساعت سرویس و بازدید از 9:00 الی 16:00 می باشد.

3) با توجه به منطقه بندی بودن سرویس ، در صورت نبودن مدیریت ساختمان با یکی از ساکنین هماهنگ شود تا سرویس توسط کارشناسان فنی شرکت صورت گیرد.

4) در صورت عدم هماهنگی و انجام نشدن سرویس ماهیانه مجتمع ، هرگونه مسئولیت با مدیریت ساختمان بوده و هزینه آن راه دریافت خواهد شد .

5) در صورتی که  روز انجام سرویس روز تعطیل باشد به فاصله زمانی 24 ساعت قبل یا بعد ، سرویس انجام خواهد شد.

6) شماره پشتیبانی شرکت جهت دسترسی مدیریت در هنگام بروز حادثه یا خرابی برای مشاوره مستقیم با تکنسین های فنی در ساعات اداری ( روزهای عادی و تعطیل ) .

آقای بهرام نوبرانی  09101875884

آقای حمید شهبازی  09101875883

7) جهت بررسی بهتر دستگاه موارد توسط مدیریت مجتمع بصورت شفاهی و یا کتبی اعلام شده و در رسید تحویل گیرنده توجه شود ذکر شده باشد .

8) برگه رسید ارائه شده توسط مسئول فنی جهت اطلاع از انجام کار میباشد ، آن را کامل مطالعه و در صورت نیاز از مسئول فنی توضیحات لازم پرسیده شود .

 

  • لازم به ذکر است مطابق با روال گذشته هر گونه اعلام خرابی با شرکت انجام خواهد شد و در حداقل زمان ممکن حداکثر 24 ساعت بر طرف خواهد شد .
  • این نامه صرفا جهت اطلاع از شرایط بازدید و سرویس ماهیانه به همراه لیست زمان بندی سالیانه به  مدیریت محترم ابلاغ می گردد و در صورت تعویض مدیریت ، این برعهده مدیریت قدیم می باشد تا موارد را به مدیر جدید اعلام نماید

 

با تشکر

شرکت آسان سیر نوین